Donate


Google Plus

Twitter

Viber

Viber

Whatsapp

Whatsapp

Facebook

Sleduj moje novinky na Facebooku

Instagram

Youtube

Words for English speaking visitors !

Words for English speaking visitors !

pondelok 18. januára 2016

Clixsense - sa zmenil na dotazníkovú spoločnosť

Registrácia kliknutím na BANNER ! Pri registrácií si prosím skontrolujte či sa tam nachádza moje meno ( Michal Miškovič )








Zdravím všetkých chcel by som dnes urobiť taký malý update na mojom blogu a vysvetliť čo sa vlastne stalo s Clixsense ako klikačkou a vlastne ako to pokračuje v roku 2018.

Takže aby som sa dostal k tomu čo je podstatné Clixsense už nie je klasická PTC klikačka ale admin sa rozhodol pravdepodobne pre úsporu peňazí zmeniť Clixsense na spoločnosť ktorá neponúka reklamy na klikanie s možným upgradom ako to bolo v minulosti ale ponúka rôzne dotazníky na vyplnenie po tom ako ste vhodný respondent a zodpoviete všetky otázky dostanete vyplatené. Sumy dotazníkov sa pohybujú od 0,60 USD po 2 USD.

Najskôr je ale potrebné vyplniť tzv. profil osobnosti ako to býva u Slovenských dotazníkových spoločností a následne vás firma vyberie na vhodné dotazníky. Odporúčam stránku Clixsense otvoriť aleho ešte lepšie nechať otvorenú a sem - tam keď sedíte pri PC urobiť ,, refresh " stránky a zistiť či na Vás nečakajú nejaké dotazníky !!

Ako vyplniť profilový dotazník ?

 Po prihlásení do účtu kliknete na Surveys potom klik na Surveys Profile potom už len treba zodpovedať jednotlivé políčka uložiť a čakať na vhodný dotazník.

Žiaľ je to celé v angličtine takže kto má problém s Angličtinou odporúčam použiť Google prekladač .... 

Určite sa teraz pýtate a ako často mi budú chodiť dotazníky ?
No to je individuálne podľa profilu mne konkrétne napríklad každý tretí týždeň nejaký ten dotazníček zavíta takže tak ....

Čo sa týka výplat zarobených peňazí za mňa používam internetovú peňaženku Skrill ...

   Návod ako sa zaregistrovať nájdete TU : 
 Iné peňaženky by som zatiaľ neriešil lebo sa robia zmeny ohľadom elektronických peňaženiek tieto zmeny má za následok Payza kde nastali v US vážne problémy a Payza sa musela presťahovať na doménu : eu 

To je zatiaľ k súčasným zmenám všetko .. Ak máte otázky kontaktujte ma !

https://www.facebook.com/miso.work.home
 
 Alebo mailom : michal.miskovic@gmail.com


https://www.facebook.com/groups/477339499120703/

 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.