Donate


Google Plus

Twitter

Viber

Viber

Whatsapp

Whatsapp

Facebook

Sleduj moje novinky na Facebooku

Instagram

Youtube

Words for English speaking visitors !

Words for English speaking visitors !

utorok 17. marca 2020

Predaj hier na XBOX ONE - PRODUKTY


























































































Ak máte záujem o niektorý z titulov prosím Vás napíšte mi názvy hier. Ja vám obratom pošlem ceny. 

Platba je možná cez Paypal alebo bankový účet. Voľba je na Vás. 

Paypal : michal.miskovic@gmail.com
Bankové spojenie : SK34 0200 0000 0064 6424 8212

Poskytujem doživotnú záruku. Po prijatí platby dostanete mail ktorý bude obsahovať kľúč ktorý už iba vložíte do svojho XBOX ONE a môžete si užívať Vami zakúpený produkt.

V prípade ak máte ďalšie otázky kontaktujte ma na : michal.miskovic@gmail.com

Som tu vždy pre vás ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.