Donate


Google Plus

Twitter

Viber

Viber

Whatsapp

Whatsapp

Facebook

Sleduj moje novinky na Facebooku

Instagram

Youtube

Words for English speaking visitors !

Words for English speaking visitors !

sobota 21. marca 2020

Predaj hier na Playstation 4





































































































































































































































Ak máte záujem o niektorý z titulov prosím Vás napíšte mi názvy hier. Ja vám obratom pošlem ceny. 

Platba je možná cez Paypal alebo bankový účet. Voľba je na Vás. 

Paypal : michal.miskovic@gmail.com
Bankové spojenie : SK34 0200 0000 0064 6424 8212

Poskytujem doživotnú záruku. Ešte pred zaplatením produktu dostanete inštrukcie ako hru nainštalovať na svoju PS4 v prípade nefunkčnosti kódu alebo nejakých iných problémov ma ihneď kontaktujte buď vám vrátim platbu alebo pošlem náhradný kód. Ak nie ste si istý môžeme zrealizovať platbu cez Paypal a ten v prípade problémov platbu vynúti a dostanete peniaze naspäť ak chcete mať 100% istotu a neveríte mi. Budem sa snažiť byť vždy ústretový aby bol môj zákazník spokojný 

Tu sú sociálne siete na ktorých ma môžete tiež zastihnúť 

Facebook : https://www.facebook.com/miso.work.home

Instagram : www.instagram.com/michal_miskovic 

Viber : 0904822831




V prípade ak máte ďalšie otázky kontaktujte ma na : michal.miskovic@gmail.com

Som tu vždy pre vás ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.